Referencje

Zdjęcia mojego synka Błażeja zaczęłam robić u Jowity jeszcze mając małego lokatora w brzuszku.
Bardzo spodobał mi się pomysł uwiecznienia rosnącego brzuszka wraz z kolejnymi tygodniami ciąży, dzięki teraz ze wzruszeniem możemy oglądać wielki brzuszek, który jest teraz pięknym wspomnieniem :)

Natomiast kolejna sesja to zdjęcia noworodkowe. Pamiętam jak ponad rok temu zanim byłam w ciąży zobaczyłam prace Jowity, już wtedy wiedziałam, że takową sesję zrobimy jak tylko pojawi się brzunio :)
To również pomysł trafiony w 10! Z dnia na dzień synuś się zmienia, a ja co jakiś czas z niedowierzaniem mogę oglądać cudowne zdjęcia Naszego Skarba!
Sama sesja to niezwykle sprawna 'akcja' Jowity! Jej stoicki spokój zagwarantował mojemu dziecku szybki przebieg sesji! Chyba nawet nie zdążył zauważyć, że ma narobione tyle zdjęć!
Polecam każdej przyszłej mamie zarezerwować wolny termin ;) To naprawdę niesamowita pamiątka na lata dla Nas, dziadków i dziecka! 
Pozdrawiam serdecznie i do następnego mam nadzieję dzidziusia, któremu los pozwoli Nas obdarzyć w przyszłości! ;)





Bardzo dziękujemy za niesamowitą sesję. Profesjonalizm, anielska cierpliwość i niesamowite podejście do naszego maleństwa (jakie niewątpliwie posiada Jowita) zaowocowały cudnymi zdjęciami. Kornelia była jak zahipnotyzowana;-) W efekcie otrzymaliśmy prześlicznie zapakowane, najwyższej jakości zdjęcia. Polecamy wszystkim, którzy chcą, aby pierwsze dni życia ich dziecka zostały utrwalone w tak piękny sposób.
Kasia i Radek



Antosia


Chciałam serdecznie podziękować Pani Jowitce za cudowne efekty jej pracy. Zdjęcia naszej malutkiej kruszynki w Jej wykonaniu zachwycają nas ogromnie, a ile razy trzymam je w rękach wzruszam się niezmiernie. Zatrzymały magiczne chwile do których będziemy wracać wielokrotnie z utęsknieniem. Żałuje tylko jednego , że wcześniej gdy oczekiwaliśmy na NASZ " MALEŃKI- WIELKI-CUD"  nie wiedziałam o Pani Jowitce, ponieważ jej reportaże z narodzin dzieciątek (te które obejrzałam)są magiczne ...Nazywam panią Jowitkę -"zaklinaczem dzieciątek"-ma cudowne podejście do kruszynek a nasza Antoninka doświadczyła tego ciepła.....
Jeszcze raz dziękuje za cudownie zatrzymane chwile.... 

Mama Antoninki







Oczekiwanie na Małgosię
Reportaż z narodzin Małgosi
Sesja noworodkowa Małgosi

"Serdeczne podziękowania dla Ciebie Jowitko za całą magię, którą otoczyłaś moją rodzinę w uwiecznieniu najważniejszych momentów naszego życia: ciąża, narodziny, sesja noworodkowa i oczywiście nie zapominając o sesji rodzinnej. Powstał piękny album ze zdjęciami i pełen emocji i wzruszeń fotoreportaż z narodzin naszej Małgosi. Chyba nie trzeba więcej dodawać, aby zachęcić wszystkich do skorzystania z utalentowanej Pani fotograf, to są przecież pamiątki dla Was."


Mama Małgosi
Oczekiwanie na Wojtusia
Reportaż z narodzin Wojtusia
Sesja noworodkowa Wojtusia

Trafiłam do Jowity zupełnie przypadkiem, szukając fotografa do sesji z brzuszkiem, znalazłam ofertę, która od razu mnie zainteresowała i wiem że nie mogłam trafić lepiej. Na sesji ciążowej panowała miła atmosfera, dzięki której fajnie nam się współpracowało. Wtedy zadecydowałam, że wykonanie sesji naszego noworodka powierzymy Jowicie, która jak się okazało ma fantastyczne podejście do dzieci i dużo, dużo cierpliwości. Dzięki temu, że ma super wyposażone studio, stworzyła przyjazne otoczenie dla maluszka i zadbała o wszystkie aranżacje. 
Jowita była przy narodzinach Wojtusia na zdjęciach zatrzymała te cudowne ale ulotne chwile i stworzyła z tego wspaniały reportaż.
Efektem jej pracy przy sesjach i przy reportażu są przepiękne zdjęcia, które dla nas i dla naszego synka będą wspaniałą pamiątką na całe życie, które ogląda się z podziwem, uśmiechem na twarzy i do oglądania których często się wraca.


Każdemu kto poszukuje profesjonalnego fotografa polecamy Ciebie bo swoją pracę wykonujesz z przyjemności a nie z przymusu.
Dziękujemy za Twoją pasję bo to co robisz, robisz dobrze i rób to dalej!
 
Monika, Przemek i Wojtuś*****





RODZINA SZMYD

OCZEKIWANIE... 


"Miało być tak zwyczajnie - zdjęcie dla naszych dzieci, potem doszła chęć zrobienia zdjęcia rodzinnego, a potem ... a potem doszedł nowy "brzuszek" i wyszła sesja brzuszkowo - rodzinna. To wspaniała pamiątka, która dała nam wiele radości, a nawet najbliższym łzy szczęścia. To wszystko dzięki Jowicie, miłej i ciepłej osobie, która potrafi stworzyć piękne ujęcia na całe życie. Już nie możemy doczekać się naszej małej istotki "Marii, Zuzanny, Zofii" aby znów spotkać się z Jowitą i aby wyczarowała piękne zdjęcia. Gorąco polecam wszystkim współpracę z Jowitą jeśli macie ochotę na zatrzymanie w kadrze cudownych chwil."
Rodzice Wiktorii, Wojtka i ... "Marii, Zuzanny,Zofii"










NELA - CHRZEST ŚW.




Witam po raz kolejny! Kolejne spotkanie i kolejne przepiękne zdjęcia do naszego rodzinnego albumu tym razem z uroczystości Przyjęcia Chrztu Świętego przez naszą córcię Nelę. Bardzo gorąco dziękujemy za uwiecznienie tych jakże pięknych i niezapomnianych chwil. Bardzo serdecznie polecamy usługi przecudownej osoby jaką jest Jowita. Jej talent i pasja jest niedoopisania (wystarczy spojrzeć na Jej dzieła). Jeszcze raz serdecznie polecam i mam nadzieje spotkać się w przyszłości na kolejnych sesjach noworodkowych a w najbliższym czasie na sesji rodzinnej. 
-Nelcia z rodzicami





NIKODEM 


Szczerze powiem, że bałam się tej sesji… Ze względu na Maluszka jak i na Nas. Długa rozłąka i trudne pierwsze chwile zrobiły swoje. Jednak wszystko pozytywnie mnie zaskoczyło! Nikoś który słodko i grzecznie sobie spał, i moje opanowanie – nie chciałam przeszkadzać w tworzeniu pięknych zdjęć. Zaufanie to podstawa, wtedy wszyscy komfortowo się czują. Sesja przebiegła szybko i sprawnie, w miłej atmosferze, polecamy Jowitę jak najbardziej!




Bardzo dziękujemy za cudowną sesję z brzuszkiem. Był to mile jak i pracowicie spędzony czas. Pomogłaś Nam stworzyć niezapomniany prezent na święta dla najbliższych. Uchwyciłaś Naszą radość i zadumę. Nie możemy się doczekać szczęśliwego rozwiązania, i ponownego spotkania z Tobą przy sesji noworodkowej Naszego małego Nikosia.



Dziękujemy za cudowne zdjęcia, które będą wspaniałą pamiątką zarówno dla nas jak i dla naszej córci. Długo oboje z mężem byliśmy pod wrażeniem, cierpliwości, spokoju i ciepła jakie okazałaś naszej córeczce Maji. Bardzo obawialiśmy się czy sesja się uda, ponieważ Maja miała skończone 4 tygodnie i nie chciała już spać jak kilkudniowe noworodki, ale dzięki Twojemu profesjonalizmowi udało się, za co jesteśmy wdzięczni.
Cieszymy się ogromnie, że Cię poznaliśmy oraz, że mogliśmy nawet pomimo odległości Kraków – Stalowa Wola skorzystać z Twoich usług , było warto! 
Jeśli los pozwoli przy kolejnym dzieciaczku na pewno będziemy Cię znowu ściągać do Krakowa. 

Rodzice Maji




SALOMEA


Chciałam serdecznie podziękować za cudowną pamiątkę jaką są zdjęcia zrobione przez ciebie.  Będę zawsze mile wspominać sesję zarówno  ciążową jak i sesję mojej małej córeczki Salomei. Naprawdę było warto skorzystać z twojego doświadczonego "oka", zdjęcia są tak śliczne i słodkie, że nie ma osoby, której by nie zachwyciły. Nie mogę doczekać się chwili, kiedy Salomea będzie dorosłą osobą i będzie mogła zobaczyć siebie tuż po narodzinach, takie pamiątki są bezcenne... A ja  będę każdej jednej nowo upieczonej mamie polecać ciebie i twoją fotografię. Dzięki raz jeszcze. 

Mama Salomejki







"Bardzo chcieliśmy utrwalić pierwsze dni życia naszego malutkiego skarba. Na Panią Jowitę natrafiłam przypadkowo szukając fotografa do sesji noworodkowych w moim regionie. Wybór okazał się trafiony. Pani Jowita zaskoczyła nas anielską cierpliwością, podejściem do maleństwa i do pełnych obaw rodziców. Bardzo dziękujemy Pani Jowicie za cudowną sesję zdjęciową, która nie zakończyłaby się sukcesem, gdyby naszą fotografkę nie cechował profesjonalizm, delikatność, pomysłowość oraz posiadanie farelki, dzięki której Mikołajkowi było ciepło i przyjemnie."

mama Mikołaja





"Bardzo serdecznie dziękuje za wspaniałe zdjęcia naszego małego szkraba. Fotki przecudowne robią niesamowite wrażenie na wszystkich w koło. Bardzo serdecznie polecam i zachęcam do wzięcia udziału w takiej sesji noworodkowej. Jest to niesamowita pamiątka na lata a wspaniała osoba która wykonuje te przecudowne fotki -Jowitka ma bardzo profesjonalne podejście do maluszków. Śmiało można zostawić dziecko pod jej profesjonalnym okiem. Poświęca maluszkom naprawdę sporo uwagi i czasu. Mogę ręczyć że sesja jest w 100% bezpieczna dla maluszka, każda mamusia może mieć pewność że jej największemu skarbu nic nie grozi i są pod bardzo dobrą opieką."
Pozdrawiam i dziękuje :*
Nela i Joanna




HANIA


"Zdecydowanie polecamy usługi Pani Jowity. Zdjęcia są przepiękne, co z reszta każdy widzi. To co jednak urzekło nas najbardziej, to podejście Pani Jowity do dziecka. Hania dał nam wszystkim ostro popalić, a to, że sesję udało się w pełni zrealizować jest przede wszystkim zasługą Pani Jowity, która wykazała się wręcz anielską cierpliwością oraz ogromnym doświadczeniem w obcowaniu z małymi dziećmi. Podsumowując - profesjonalizm w fotografii oraz wspaniała osobowość w obcowaniu z dziećmi. Szczerze polecamy." 
Rodzice Hani





CZARUŚ


"Zdecydowanie zachęcam wszystkie przyszłe mamy (rodziców) do oddania swojego maleństwa w ręce Pani Jowity. Jest to osoba niebywale cierpliwa i ma świetne podejście do dzieciaczków, a ponadto tworzy piękne zdjęcia, które pozostaną pamiątką na ZAWSZE! Są one nie tylko wyjątkowe ze względu na jakość i stylistykę, lecz również na uchwyceniu momentu w życiu maleństwa-te pierwsze tygodnie..dni..które są tak ważne dla rodzica jak i samego dzidziusia!.. z dnia na dzień w tym okresie dzieciątko rośnie i zmienia się dosłownie w oczach! Uchwycić te chwile jest naprawdę warto, a Pani Jowita zdecydowanie się do tego nadaje! Pomimo niezbyt sprzyjających warunków pogodowych, które dały się we znaki nam wszystkim w dniu naszego spotkania..i gdzie MODEL nie bardzo chciał wówczas współpracować Pani fotograf dała radę..a efekty? Sami możecie ocenić ;) Za jakiś czas planujemy znów pojawić się w obiektywie Pani Jowity :)" 

mama Czarusia








"Przez długi czas zastanawiałam się czy kilkugodzinna sesja takiego maleństwa to dobry pomysł. Dodatkowym stresem dla mnie był fakt, że jest to moje pierwsze dziecko i tak naprawdę dopiero uczymy się siebie nawzajem. Ale dzięki profesjonalnej Pani fotograf, która jest niezwykle cierpliwą i ciepłą osobą, a do tego ma niesamowite wyczucie chwili, sesja potoczyła się zaskakująco sprawnie. Zdjęcia wyszły cudownie! Teraz z pewnością mogę wszystkim polecić współpracę z Panią Jowitą, tym bardziej, że ma w głowie mnóstwo pomysłów i posiada duży wybór akcesoriów. Dzięki Pani Jowicie zdjęcia będą zarówno dla nas jak i dla Filipa niezwykła pamiątką, a w pamięci pozostanie to, co jest dla nas bezcenne - wspomnienia!" Dziękujemy.



Rodzice Filipka


LILY



„Dziękujemy bardzo za piękne zdjęcia naszego maleństwa. Przed sesją miałam pewne obawy czy nasza Lilly wytrzyma te kilka godzin. Okazało się, że zupełnie niepotrzebnie, gdyż sesja odbyła się nieśpiesznie, w bardzo przyjaznej dla mamy i malucha atmosferze. Pomógł w tym zapewne profesjonalizm Pani Fotograf. Serdecznie polecamy wszystkim rodzicom. Na pewno nie jest to nasze ostatnie spotkanie z Panią Jowitą :)”

Ela-Mama Lily




MARCELINKA 
MILENKA



,,Przytul czasem wspomnienia , bo cóż warte jutro bez wczoraj...,,

Zdjęcia u Pni Jowity to niezwykła przyjemność.Uważam ,że urok fotografii,które wychodzą
spod jej ręki to ,,piękno ocalone od zapomnienia,,.Miła atmosfera , bogactwo strojów i dekoracji
oraz gadżetów , umożliwiają balansowanie w różnych stylach i epokach.Profesjonalne podejście

do ,,Milusińskich,, osiąga zadawalający efekt!Serdecznie polecam.

Magdalena- mama Milenki i Marcelinki








ALEKSANRDA




Mieliśmy przyjemność uczestniczyc w sesji z Panią Jowitą i jestesmy bardzo zadowoleni. Miła i profesjonalna Pani lubiąca dzieci:). Olenka przed aparatem czuła sie jak ryba w wodzie, a wszystko dzieki Pani Fotograf. Polecamy Panią Jowitę na sesje z dzieciaczkami. 
Dominika i Krzysztof-rodzice Oli




MIŁOSZ 



"Bardzo dziękuję za przecudną sesję. Nie sądziłam, że będzie to tak przyjemne, a do tego takie boskie efekty. Sesja zdjęciowa Miłoszka będzie dla niego najwspanialszą pamiątką pierwszych tygodni jego życia. Te niezwykłe zdjęcia dostarczają mnóstwo radości i wzruszeń przy oglądaniu....

A Pani Jowita... ujęła mnie profesjonalizmem, cierpliwością oraz pogodą ducha. Gorąco polecam wszystkim tym, którzy oczekują spektakularnego efektu, profesjonalnej pamiątki i obsługi na najwyższym poziomie."

Mama Miłosza 




Już od pewnego czasu zbierałam się z myślą o zrobieniu Julce takiej sesji aż tu pewnego dnia, zupełnie przypadkowo wpadła mi w ręce wizytówka Pani Jowity. Po wejściu na jej stronę i obejrzeniu zdjęć nie miałam żadnej wątpliwości,że właśnie jej chciałabym powierzyć utrwalenie tych pięknych i ulotnych chwil z życia naszej Julki. Moje obawy dotyczące chęci współpracy naszej małej modelki z panią fotograf szybko zostały rozwiane a to dzięki temu,że Jowita ma świetne podejście do dzieci i od razu przypadła do gustu naszej kruszynie co widać na jej roześmianej buźce.Jestem bardzo zadowolona z naszej współpracy i jestem pewna,że za jakiś czas znowu będziemy mogli z pomocą Pani Jowity uchwycić choć trochę tak szybko uciekający czas, który najlepiej widać po naszej rosnącej córeczce.
Rodzice Julci


EMILKA


Pragniemy podziękować za bardzo profesjonalnie przeprowadzoną sesję noworodkową, a świeżo upieczonych rodziców szczerze zachęcić do zaproszenia pani Jowity na sesję. Jej efektem są urocze zdjęcia naszej córeczki, które znalazły już miejsce w rodzinnym albumie i są przepiękną pamiątką pierwszych dni z życia Maleństwa. Pani Jowita włożyła mnóstwo serca w przygotowanie się oraz wytworzenie spokojnej i miłej atmosfery podczas sesji. Odbyła się ona w komfortowych warunkach i spokoju dla dziecka – a było to dla nas bardzo ważne. Emilka przespała całe to wydarzenie i nawet nie zauważyła, że stała się na parę godzin modelką. Jeszcze raz dziękujemy i gorąco pozdrawiamy. 
Rodzice Emilki




Zuzanna 
Zuzanna "Mała dama"
Zuzanna " Mikołajki"


Decyzja o sesji dla naszej Zuzi byla spontaniczna,jednego dnia wykonalam telefon i mialam to szczescie ze kolejnego dnia nasza corcia mogla sie wcielic w role modelki. Pani Jowita zawitala do naszego domu z pelnym wyposazeniem:kocyki,czapeczki,koszyk...Zdjecia pomimo wykonywania w domu sa zrobione profesjonalnie. Przez co sa naturalne. Atmosfera ciepla i wrazenie ze znamy sie z fotografem od lat sprawila ze nasza mala Dama swietnie sie bawila i szybko zlamala bariere przed obcymi. Zatrzymane na zdjeciach momenty pokazuja,ze wlasciwie uchwycilas ekspresje,uczucia i radosc. Zdjecia, ktore otrzymalismy pokazuja Zuzie taka jaka jest naprawde. Naturalny wdziek,iskiereczki w oczach,pierwsze zabki w buzi i szelmowski usmiech. Wielkie dzieki za danie nam tak pieknych fotografi. Czas jednak biegnie nieublaganie... Zuzia rosnie. Wspomnienia na fotografi zostaja,warto do nich wracac...daja chwile refleksji,sprawiaja ze na twarzy pojawia sie uśmiech. Za kilka lat beda jeszcze bardziej wartościowsze, bo powroca dzieki nim wspomnienia. 
Mama Zuzi...




MARTYNKA


Jesteśmy bardzo zadowoleni z prezentu jakim była sesja noworodkowa naszej  Martynki. Szczególnie dlatego że udało nam się go wygrać w konkursie  na „Najładniejszy brzuszek w ciąży” organizowany przez zdolną Panią fotograf. Jest to dla nas i naszego maleństwa najpiękniejsza pamiątka. Oglądając zdjęcia nie możemy przestać się nimi zachwycać, tak jak i reszta rodziny. Te święta będą wyjątkowe, nie tylko ze względu na pojawienie się Martynki w naszym życiu. Zdjęcia pozwolą na dłużej zachować te ulotne chwile. Nie warto mieć żadnych obaw przed taką sesją – Pani Jowita podchodzi do tego zadania
profesjonalnie, z czułością, delikatnością…tak jak każda matka życzyłaby sobie tego. Serdecznie dziękujemy i pozostajemy w kontakcie za kilka miesięcy :)
Rodzice Martynki


ZOSIA

HANNA MARIA



Każde zdjęcie  Jowity to małe dzieło sztuki w którym widać jej pasję , profesjonalizm i wspaniałą intuicję. Niejednokrotnie miałam szczęście  powieżać moje Skarby w jej fotograficzne ręce i zawsze efekty mnie zachwycały. Niezwykła pamiatka chwil,  które można zachować na zawsze. BEZCENNE.

mama trzech Skarbów: Zosi , Julki i Hani
















MIKOŁAJ

Dzieci rosną tak szybko...Jak zatrzymać na pamiątkę te ulotne chwile, które mijają bezpowrotnie? Jak zatrzymać ich czar? Jowita trzymając w ręku aparat potrafi uchwycić to co nieuchwytne, zarejestrować to, co trudno pokazać, sfotografować „emocje i sny”. Nie jest zwykłym fotografem, raczej Czarodziejką, która wyczaruje przepiękne fotografie, które zachwycą każdego:) I będą najpiękniejszą pamiątką z dzieciństwa naszych pociech:)) Polecam gorąco każdej mamie!
mama Mikołaja 





KLARA


"Jestem mega zadowolona z efektów Naszej współpracy, Jowita jest sympatyczną osobą, która do swojej pracy podchodzi bardzo profesjonalnie i cierpliwie.Namawiam wszystkie przyszłe mamy do zainwestowana w taką sesję, gdyż jest to wspaniała pamiątka dla całej rodziny. 
Dzidziusiowi nie dzieję się żadna krzywda bo Pani fotograf czuwa nad komfortem maleństwa."
mama Klary