27 grudnia 2021

Na czym polega praca fotografa ? - fotograf Jowita Jędruch, fotograf stalowa wola, sesje zdjęciowe stalowa wola, fotograf tarnobrzeg, fotograf sandomierz, fotograf nisko

 


Retusz to nieodzowny element mojej pracy...

Ale czy na tym kończą się moje działania związane z firmą ? ( proszę przeczytaj do końca )


Otóż nie! Sama sesja zdjęciowa to tylko kropla w morzu mojej działalności.🙈
W zasadzie samo robienie zdjęć to tylko jakieś 20% tego co robię. A gdzie jest reszta ? 🧐🤔
Reszta czyli 80 % to praca głównie przy komputerze, to retusz, pisanie postów, przygotowanie banerów, promocji, opracowywanie strategii sprzedaży, rozliczenia co miesiąc. To także sprzątanie studia, zamawianie produktów, pudełek, pendrive, projektowanie albumów, folioboxów, odbitek. Ponad to moja praca to również przygotowanie dodatków i stylizacji do sesji, odpisywanie na wiadomości klientów, przeprowadzanie konsultacji czy też nagrywanie stories/filmów na media społecznościowe. Mało tego, najważniejszym elementem jest mój ciągły rozwój, uczenie się, kursy i doszkalanie. To też zajmuje dużo czasu i energii.
Nie mówiąc o tym, że mam też życie prywatne, rodzinę, przyjaciół...

Pewnie jeszcze znalazło by się więcej elementów tej skomplikowanej układanki jaką jest praca fotografa, ale wymieniłam chyba te najważniejsze.

Podsumowując w jednej osobie jestem : fotografem-artystą, projektantem i stylistką, architektem wystroju wnętrz, księgową, menadżerem, sprzedawcą, specem od marketingu, szefem i pracownikiem, sprzątaczką, pisarką, grafikiem-retuszerm, aktorem i prezenterem....( !!! )
Pisząc to zmęczyłam się 😉 Boże ile tego jest!!! SZOK!!!

Przyznam szczerze, że bywają dni kiedy nie ogarniam. Kiedy czuje się totalnie przytłoczona. Zaczynam pisać czarne scenariusze w głowie... Wówczas potrzebuje kilka dni na reset, by pozbierać myśli, zatrzymać się. Takie momenty nauczyły mnie odpuszczania, bycia dla siebie dobrą i wyrozumiałą.
Uwierzcie mi to na prawdę ogrom pracy grać tyle ról jednocześnie 🙂

Myślę, że teraz trochę szerzej spojrzycie na to co robię zaraz po tym jak żegnam się z Wami po udanej sesji i zamykam drzwi mojego studia...

Z tego miejsca pozdrawiam Was ciepło,
Ściskam mocno,
Jowita 😘









0 komentarze:

Prześlij komentarz