30 marca 2014

Andrea - sesja roczkowa, sesja dziecięca Stalowa Wola, Rzeszów, Tarnobrzeg, Lublin, Jarosław

Poznajcie rocznego Adrea, który przyleciał do mnie aż z Francji ;) Zastanawiałam się jak będę porozumiewać się z małym modelem podczas sesji ,jak zareaguje na mnie..... zdałam się więc na własną intuicję i doświadczenie. I znów przekonałam się o uniwersalności prostych gestów, uśmiechów i zabawy, przez które najlepiej komunikuję się z dziećmi... Andrea był jak zahipnotyzowany. Niesamowicie grzeczny i cudowny mały model. Puszczał do mnie słodkie uśmiechy i spojrzenia, sprawiając, że wszelkie obawy zniknęły....
Teraz gdzieś tam, w jakimś miasteczku we Francji, w rodzinnym albumie, goszczą moje skromne zdjęcia, które już na zawsze w nim pozostaną... 

Zapraszam.....















0 komentarze:

Prześlij komentarz