15 lipca 2013

Zuzanna 2,5 tygodnia - sesje noworodkowe, zdjęcia noworodków Stalowa Wola, Rzeszów, Tarnobrzeg, Lublin, Jarosław

Urlop się skończył i pora wracać do pracy :)Koniec LABY ;)  Z tej okazji nowy wpis z przecudowną Zuzanną. Malutka miała 2,5 tygodnia kiedy odwiedziłam ją w Lublinie w domu. Sesja była prezentem od cioci małej kruszynki. Zawsze obawiam się sesji wyjazdowych, gdyż nigdy nie wiem w jakich warunkach będę pracować. Jednak całe spotkanie mile mnie zaskoczyło, malutka spała jak aniołeczek, z pewnością dlatego, że i domownicy byli bardzo rozluźnieni i obdarzyli mnie ogromnym zaufaniem. Dzielnie w oddali przypatrywali się mojej pracy, od czasu do czasu pomagała mi tylko mama Zuzi. Bardzo pozytywnie wspominam to spotkanie na którym powstało wiele słodkich kadrów w dość krótkim czasie bo tylko 3 godzinki. Zapraszam do oglądania...















0 komentarze:

Prześlij komentarz