22 stycznia 2013

Iga i Kaja - sesje noworodkowe Stalowa Wola, Biłgoraj, Rzeszów, Tarnobrzeg, Nisko, Zamość, Przemyśl

Witajcie! Dziś szczególny i wyjątkowy wpis dla mnie jako fotografa.....Miałam okazje wykonać swoją pierwszą sesje noworodkową z udziałem dwóch uroczych bliźniaczek. To ogromne wyróżnienie i wyzwanie gdyż nie codziennie spotyka się na sesji bliźniaki......Tym bardziej jestem podekscytowana i ciesze się, że udało mi się spełnić fotograficzne marzenie.....Sesja mimo trudu była bardzo udana, wykorzystałam wiedzę zdobytą w pracy z jednym maluszkiem i pomnożyłam razy dwa....mile wspominam ten czas.....a efekty bardzo mnie cieszą, wręcz chcę więcej.....i z utęsknieniem czekam na kolejne takie zlecenie.....A tym czasem zapraszam do obejrzenia przesłodkich owoców mojej pracy z kilkudniową Igą i Kają.....













1 komentarz: