13 września 2012

FASHION - sesje modowe - Jowita Joanna Jędruch Fotografia Artystyczna

Cześć! Chciałabym podzielić się zdjęciami nieco innymi i pewnie część z Was one zaskoczą......są to zdjęcia  ( w zasadzie mała garstka, jest ich znacznie więcej ) które wykonałam na przestrzeni kilku lat kiedy to zdobywałam wiedzę i bawiłam się fotografią....spotkałam w tym czasie wiele ciekawych modelek, wizażystów, fryzjerów, projektantów.....tworzyło się wspólne wizje i obrazy........uwielbiam to robić......nadal mnie to fascynuje, jednak brak czasu sprawia, że coraz rzadziej dochodzi do tak twórczych i szalonych spotkań. W głowie mojej kłębi się miliony pomysłów i projektów fotograficznych, które czekają na realizacje i mam nadzieje, że wśród tego pędu i pracy z moimi małymi modelami znajdę niebawem czas na jakieś szaleństwa fotograficzne i ciekawe projekty....Z tego miejsca chciałam podziękować wszystkim osobom, z którymi przyszło mi pracować nad sesjami artystycznymi. Kochani bez Was nie mogłabym popełnić tylu  pięknych fotografii oraz rozwijać się i wyrażać siebie poprzez obraz :* 
Miłego oglądania.....




































1 komentarz:

  1. piękne zdjecia :) bardzo w moim stylu, zapraszam na mojego bloga jeśli będziesz miała ochotę zostaw komentarz :
    outsidekatte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń