18 lipca 2012

Oczekiwanie na Sewerynka- sesja ciążowa Stalowa Wola, Rzeszów, Lublin

Witajcie kochani! Ostatnio mam urwanie ze zleceniami, dużo pracowałam i miałam kilka zdarzeń, które zakłóciły moja równowagę.....ale powoli wracam do siebie.
Dziś przychodzę ze zdjęciami pięknej pary spodziewającej się pierwszego dziecka. Z tej okazji postanowili odwiedzić mnie z pięknego miasta Lublin i zaprosić na sesje ciążową. Od razu złapaliśmy kontakt, bardzo weseli, otwarci ludzie, z pozytywnym nastawieniem do życia. Przyszła mama była bardzo dobrze przygotowana na sesje i zrelaksowana. Czas spędzony na sesji upłyną w wesołej i miłej atmosferze.

Wiele przyszłych mam boi się takiej sesji, wstydzi się pokazać brzuszek, ma wątpliwości......a potem żałuje, że nie ma zdjęć z maluszkiem w brzuszku.......;) Należy pamiętać, że każde zdjęcie i wszelkie niedoskonałości zostaną przeze mnie wyretuszowane.....choć uważam że zbyt mocny retusz może przynieść więcej krzywdy niż korzyści.....Jako fotograf staram się każdą mamę pokazać w jak najlepszym świetle.....z perspektywy czasu zdjęcia z ciąży staną się niesamowicie cenne i wzruszające dla wszystkich członków rodziny......dla dziecka również..........szkoda, że kiedyś nie robiono takich zdjęć......osobiście chciałabym mieć taką pamiątkę jak byłam "małą fasolką"..........na szczęście dziś takie sesje są w modzie.......i kiedy nadejdzie mój czas na pewno dam swojemu maleństwu taki prezent.......:)
Z resztą co to dużo się rozpisywać......zdjęcia powiedzą więcej......















0 komentarze:

Prześlij komentarz